prev
Odeje iz 100 % puha
Za nebeško udobje spanja
Svilene odeje
Iz 100% Tussah svile za poletne noči
Deke iz kašmirja
Čudovito lahka volna
next

Nasveti za zdravo spanje

nasveti za zdravo spanjePozornost pred nakupom

Človek potrebuje več kot 8 ur spanja, da se zbudi zdrav in svež.

Namig 1 Zima/Poletje
Med hladnejšo sezono uporabljajte zimsko, pomladi in poleti pa poletno posteljnino. Tudi obleke izbirate glede na zunanjo temperaturo.

Namig 2 Kakovost
Dajte prednost visoki kakovosti posteljne tkanine kot je kašmir, saj ga odlikuje visoka stopnja zadrževanja toplote. Toplota odeje ni odvisna od teže, temveč od kvalitete polnila.

Namig 3 Udobne mere
Odločite se za odejo, ki je primerna vašim telesnim meram, le tako se lahko prepričate, da bodo tudi Vaše noge tople, kar omogoča mirno spanje.




Zakaj se med spanjem potim oziroma znojim?

Potenje in znojenje med spanjem predstavlja precejšnjo težavo. Raziskave kažejo, da se potijo ne samo ljudje , ki jim je med spanjem vroče temveč tudi tisti ki jih zebe. Vzrokov za prekomerno potenje je lahko več, vendar je v največ primerih za to kriva slaba posteljna  klima. Svetujemo vam vzmetnico iz šlarafije zaradi boljšega zračenja ležišča. Tkanine vzmetnice pa naj bodo iz naravnih materialov. Isto velja tudi za odeje ali  nadvložke. V kolikor imate odejo iz umetnih-sintetičnih materialov, pa vam tudi to nikakor ni v pomoč temveč stanje le še poslabšuje. Splošen nasvet je sledeč : Naravne tkanine v spalnici. Vzroki so seveda lahko tudi zdravstvene narave, kot tudi psihološke.


Koliko spanja potrebujemo?

Spanje poživlja telo in duha, zato ima v življenju ključni pomen. Posledice motenega spanja so zmanjšane sposobnosti, preobčutljivost in pomanjkanje koncentracije. Zahteve spanja posameznikov so zelo različne in se od otroštva do starosti stopnjujejo. Odrasla oseba potrebuje od 7 do 8 ur spanja, starejša pa od 5 do 6. Do danes še nihče ni zdržal več kot 17 dni brez spanja.


vzroki za slabo spanjeVzroki za slabo spanje?

Raziskave kažejo, da se je povprečno trajanje spanja v zadnjih dveh desetletjih skrajšalo za 30 minut, medtem ko 10% populacije trpi zaradi prekinjanja spanja. Ljudje imajo težave, ker ne morejo zaspati ali ker je spanje prekinjeno. Vsakdo, ki potrebuje več kot pol ure preden zaspi, trpi zaradi motnje spanja. Tisti, ki trpijo zaradi prekinjanja spanja, se ponoči pogosto zbujajo in težko zopet zaspijo.
Kateri so najpogostejši vzroki za motnje spanja?

Čustvene težave kot so družinski problemi, skrbi v službi, v šoli,izguba ljubljene osebe ali naporno umsko delo.
  • Prevelik napor kot posledica predolgega ali pretežkega dela.
  • Nepravilni ritem spanja zaradi nočnih izmen ali dolgih potovanj.
  • Preobilni večerni obroki, pretirano pitje alkohola ali kave.
  • Slabi spalni pogoji kot so hrup, slab zrak.
  • Psihične bolezni (npr. Depresija)
  • Stranski učinki zdravil.
  • Zloraba uspavalnih tablet.
  • Slabe, uničene posteljne prevleke, vzmetnice in blazine


Kaj storiti za boljši spanec?

Zagotovite optimalne spalne pogoje: kakovostna posteljnina, prezračen spalni prostor, sobna temperatura naj se giblje od 14° do 18°C, tišina, tema.Raziskave kažejo, da kakovostna posteljnina (odeje, blazine, vzmetnice, vzglavniki) vsako noč podaljšajo spanje za 53 minut.
  • Vaš ritem spanja naj bo ustaljen.
  • Vsak dan skrbite za redno vadbo, dihajte svež zrak.
  • Zvečer se izogibajte težko prebavljivi hrani in kofeinu.
  • Pred spanjem se izogibajte fizičnemu delu in napornemu športu, saj telesna aktivnost pospeši prekrvavitev.
  • Pred spanjem se sprostite. Ne glejte grozljivk in ne berite vznemirljivih knjig. To velja še posebej za otroke.

vzdrževanje posteljnine in higijenaVzdrževanje posteljnine in higiena

Nasvet 1: Čiščenje posteljnine Temeljita posteljna higiena zahteva redno vzdrževanje posteljnine in pomaga ustvariti zdravo spalno okolje. Posteljnino bi morali preobleči enkrat na teden. Z ustreznim vzdrževanjem se posteljnini podaljša življenjska doba.

Nasvet 2: Vzdrževanje posteljnine Še nekaj nasvetov za vzdrževanje, da bodo naše stranke dolgo uživale na Micro-Lyocell posteljnini iz satena:
  • Micro-Lyocell posteljnina se pere pri 60°C .
  • Pred pranjem posteljnino obrnite navznoter.
  • Pred pranjem zaprite patentno zadrgo.
  • Uporabljajte pralni prašek za barvasto in občutljivo perilo.
  • Micro-Lyocell posteljnino lahko sušite v sušilnem stroju.
  • Sušilni stroj zmerno napolnite
  • Enostavno likanje

Nasvet 3: Zračenje spalnega prostora Vsako jutro prezračite vaš spalni prostor! Okna pustite na široko odprta približno eno uro, kar zagotavlja optimalen prenos vlage iz blazin, odej in vzmetnic hkrati pa podaljšuje njihovo življenjsko dobo.

Nasvet 4: Posteljna higiena Posteljnina oziroma odeje in nadvložki Hefel iz bombaža ali polnila iz vlaken se lahko pere, izdelke iz živalskih dlak pa je potrebno redno zračiti na svežem zraku. Pazite: ne izpostavljajte posteljnine, odej, nadvložkov in vzglavnikov neposredni sončni svetlobi!

Nasvet 5: Hranitev posteljnine Posteljnine ne smete hraniti v vlažnih prostorih, saj potrebuje zadostno količino zraka. Priporočamo: Posteljnino hranite v nosilnih vrečah Hefel. To so posebne vreče z zračnimi žepki, ki vaši posteljnini zagotavlja zračenje in ne zavzame veliko prostora.