prev
Odeje iz 100 % puha
Za nebeško udobje spanja
Svilene odeje
Iz 100% Tussah svile za poletne noči
Deke iz kašmirja
Čudovito lahka volna
next

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Spletna trgovina posteljnina-hefel.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga samostojno podjetje -INTEGRASPORT d.o.o., Savska Cesta 34, 4000 Kranj-, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki ga sam določi ter geslo katerega prav tako izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine -posteljnina-hefel.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja, kontaktne naslove;
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve;
  • vse cene, jasno in ne dvoumno določene;
  • način plačila in dostave;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Kupoprodajna pogodba

Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupci lahko zahtevajo kopijo v .pdf formatu preko našega kontaktnega naslova. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Načini plačila

V spletni trgovini -posteljnina-hefel.si- ponudnik omogoča:

plačilo po povzetju(velja samo gotovina) z minimalno 30 % avansa
100 % avans

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), z razčlenjenimi stroški. .

Veljavnost ponudbe

Vse cene so v Evrih in vključujejo -22%- DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine, razen če ni drugače navedeno.

Veljavnost akcijske ponudbe

Veljavnost akcijske ponudbe je nazorno označena ob samem izdelku s sličico, ki prikazuje izdelek v akciji.

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

Kupec doda blago v košarico. V košarici lahko izbere okus ter želeno količino. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke in nadaljuje na blagajno. V tem koraku še enkrat pregleda povzetek naročila, izbere način plačila in dostave ter napiše morebitno opombo ob naročilu.
Po potrditvi nakupa uporabnik dobi elektronsko sporočilo s povzetkom naročenih izdelkov.
Blago je odposlano. O tem ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti.
Plačilo naročila po povzetju. Naročeno blago je bilo poslano po pošti kot odkupna pošiljka. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo poštnine.Pri prevzemu paketa se prav tako zaračunajo stroški bančnega nakazila, in sicer -cenaPostnegaNakazila- EUR.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga/vračilo kupnine

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov ali izpolni priložen obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga.Za blago izdelano po natančnih navodilih uporabnika se štejejo vse odeje in posteljnina , ki niso v izmeri 140 x 200, za nadvložke  180 x 200 in vzglavnike 60 x 80.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago in sicer na kontaktni e-naslov ali izpolni priložen obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. Možnost zamenjave blaga ne velja za blago ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Za blago izdelano po natančnih navodilih uporabnika se štejejo vse odeje in posteljnina , ki niso v izmeri 140 x 200, za nadvložke  180 x 200 in vzglavnike 60 x 80.  Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. V kolikor ponudnik ni v stanju v roku 30 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.

Napake ob naročanju/vračilo kupnine

V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči ponudniku. Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov ali izpolni priložen obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Za blago izdelano po natančnih navodilih uporabnika se štejejo vse odeje in posteljnina , ki niso v izmeri 140 x 200, za nadvložke  180 x 200 in vzglavnike 60 x 80 Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga.

Dobavni rok

Dobavni rok je izražen z navedbo zaloge DA/NE. V kolikor je izdelek na zalogi, ga uporabnik dobi v roku 3 delovnih dni od oddaje naročila. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik uporabniku pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Dostavo opravlja Pošta Slovenije,GLS, Intereuropa. Pri prevzemu paketa se uporabniku zaračunajo stroški bančnega nakazila, in sicer -cenaPostnegaNakazila- EUR.

Plačilo in prevzem blaga

Naročeno blago pošljemo po pošti kot odkupno pošiljko razen v primeru 100 % avansa. Cene blaga navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine, razen če je navedeno drugače. Naročeno blago plus stroške pošiljanja plačate poštarju ob prevzemu pošiljke. Riziko transporta prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko nam morate pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na kontaktni e-mail .

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani -domenaStrani-, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina -Posteljnina-hefel.si- se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti ali po klasični pošti na naslov:

INTEGRASPORT d.o.o.
Savska Cesta 34
4000 Kranj

www.posteljnina-hefel.si

Ponudnik mora v 5 dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.